Saturday 31 August 2013

Disinilah Permulaan Sebuah Cerita

Assalamualaikum...

Disinilah aku akan mulakan segala yang dah lama terpendam dalam sudut hati.. Aku tak mampu untuk menzahirkan apa yang aku rasa dengan kata-kata... dan apa yang aku mampu hanyalah dengan meluahkan setiap rasa dalam setiap apa yang aku tulis.. mungkin ada kalanya apa yang aku rasa betul itu tidak seperti yang aku sangka.. dengan permulaan sebuah zaman remaja ini.. pelbagai dugaan harus aku tempuh.. ya.. mungkin ada betulnya setiap dugaan itu untuk menguji keimanan dalam hati ini.. tapi aku terkadang jatuh dan tersungkur dengan masalah yang aku hadapi.. aku tahu Allah sedang menguji aku dan aku pasti setiap percaturannya adalah yang terbaik untuk aku.. dan ini adalah intro bagi blog yang baru aku wujudkan ini.. permulaan bagi perjalanan hidup aku masih belum bermula... Ada cerita disebalik ketawa dan senyuman yang terukir dimuka aku ini.. dan aku akan kongsikan apa yang telah aku lalui sepanjang 20 tahun aku hidup didunia yang penuh pancaroba ini..

No comments:

Post a Comment